CSN - asså?

Have to take this in Swedish.. sorry guys!
ASSÅ CSN,
Hur får man egentligen jobb där? Så sjukt inkompetenta och korkade människor.
Man blir ju mörkrädd.
Och det är ju inte så att det är första gången man har problem, nej utan varenda gång man söker så försöker dem något nytt. Jag har gått den här utbildningen i tre år nu, jag har topp betyg oh har fått praktkplats. Vad fan e problemet?
Nu gnälelrdem för att jag har fått praktik för 12 månader men bara söker CSN för 6 månader. Hur kan detta vara ett problem för er? Ni ska ge mig MINDRE än jag faktiskt är berättigad till. Herregud.
Inte nog med det men det ska också behövas att en förälder ringer och gnäller på dem för att det ska hända någonting, ringer man själv så får man bara spydiga kommentarer.
Så sjukt trött på detta nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0