Finally some more of that Fluffy White Stuff

Idag, chockerande nog så började det snöa :O Aspen har i princip 300 soldagar om året så ja idag har jag checkat av en av 65 mindre bra väder dagar. Only 64 fler to go!
.
Har varit sjukt produktiv idag, En runda till hotellet för att göra klart alla mina papper, skrivkramp och två timmars konstant skrivande och så var det färdigt.
Fick träffa Front Desk Manager Emilie, en riktig karaktär, vill inte ens ge mitt första intryck för jag hopaps verkligen att det kommer att ändras snart. Har dock upplevt charmen med St. Regis Front desk, dem har TVÅ skillda diskar. Fantastiskt, så om det är någon som verkligen irriterar en så är det bara att byta lite diskret till den andra. Mouahahah!
Kändes så sjukt bra att bli presenterad som Front desk Supervisor, weeee. Träffade Matt från Guest Service igen och Concierge teamet och en av mina Front Desk boys, Matthew.
Justin visade mig runt i backarea av hotellet och nu har jag fixat allt utom min uniform, eftersom sömmerskan praktiskt nog var sjuk idag. Ska åka in imorgon bitti och få det gjort.
.
Resten av dagen spenderade jag i Staden, skafafde mig ett bankkonto hos min coola bankman Mike, riktigt cool typ och sedan fixade jag äntligen min telefon.
.
På vägen hem hittade jag ett coolt litet deli ställe med "Europeiska specialiteter". Hmmm, Falafel, Gyros, Halloumi, Grekisk Sallad och Baklava. Haha, riktigt sköna wannabe latinos där inne dock och innan jag gick fick jag en fin inbjudan till morgondagens "Falafel Friday", hur kan man motstå det?
.
När jag är på väg till bussen börjar the Fluffy White Stuff falla från skyn, imorgon lär bli en fin fin puder dag i backen. MJAU!
.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0