Besök från Dubai

Två veckor sedan kom min fina vän från skolan Alex på besök från Dubai.. Dock Stockholmare men han är fin på insidan ;)
Så jag var ju illa tvungen att dra fram Absolut flaskan och visa honom att Doha:iterna inte är så dumma som man tror. W Hotel gjorde tricket!
Det blev en fin hemma-förfest hos Miriam och sedan drog vi med Jessica, Alex och Alah till Wham Lounge. Gilar Wham riktigt mycket, chic lounge med dansgolv och terrass.
Dagen efter firade vi påsk tillsammans på Alex hotel, Ritz Carlton Sharq hotel and Spa. Riktigt najs fisk restaurang som heter Al Dana, det blev lite sushi till förrätt med en apple mojito följt av kalv file med potatisgratäng ocg bea. OM jag mådde bra efter det =)
Om 10 dagar får jag äntligen chansen att åka och hälsa på Alex, för då åker jag och Mona till DUBAI bitches!!
Jag & Alex på Wham en fin vårkväll i Doha, Qatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0