Fy pörskan va det regnar

Jag börjar bli jävligt bitter nu. för "Regnet det bara öser ner".. lalala! Det här är inte okej, jordens undergang maste ligga runt hörnet för det är inte normalt att det regnar som en halvljummen Svensk sommardag i Barcelona i MAJ! Vafan. En av anledningarna till varför jag akte just hit var det fina vädret, strandliv och en grym bränna vid praktikens slut. Istället, sönder regnade kläder, depression och 2000 chokladkakor för mycket. Tacka gudarna för 1 vecka i Ekonomincrashande Grekland. Ja tack här ska det ätas äpplepaj.

Varför ska jag nu jobba morgon om jag ända inte kan pressa pa balkongen efter jobb? Kan bli en fika med Andreea och förhoppningsvis Barca - Teneriffa pa nagon bar ikväll med Boysen. Dem brukar inte vara svar övertalade. Det paminner mig, Jag maste tvätta min IBRA tröja, den utsattes för en liten fruktsafts explotion i min väska. JAg skyller pa mamma som typ gömt den i min väska som jag inte packade upp förens en si sa där 3 dagar för sent. det luktade inte hallon.

Saknar min Lotta, snälla besök hennes underbara blogg: http//:liggailund.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0