Cena de Gala

Imorgon, Torsdag, är det dax för Hotell Arts arliga Gala Middag för oss anställda. OM jag ska dit. Gratis mat, gratis dricka, that is my kind of party!

Sjukt fattig nu, det här kom i rätt tid. Vi har ett LITET problem dock. Jag börjar kl. 07.00 Fredag morgon. AJ aj AJ. Sa den stora fragan kommer att bli: Kommer Therese ga hem tidigt bara lite halv tipsy eller kommer hon göra en all nighter och ga direkt till jobb fran typ Sutton eller Opium? Please Place your bets!

Assa jag vill ju vara ansvarsfull och ga hem tidigt, men MEN. Ja ni vet ju hur det brukar bli, ahh bara lite till, bara en liten stund till. Shit alltsa jag och mina alter-egon borde köra ett litet bättre samarbete.
Jag far chilla med drickan imorgon ocksa. 1. Ja jobba kl. 07.00 morgonen efter. 2. Mr. K kommer antagligen vara där och ja när han och jag dricker sa kommer vara dramatiska sidor fram. Herregud, jag tror jag och K är mästare pa att hitta saker att braka om. Eller ja braka och braka. Väldigt livliga disskutioner. Haha. Det börjar bli ltie sport nu, Can. NOT. StOp. Typ beroende framkallande äktenskaps brak, utan äktenskap. Jaja man ska väl ha sadana vänner ocksa. Halv tur att jag inte träffat honom sedan var sista dunst. Telefonerat pa jobb, där gar gränsen. Inte ens da kan vi sluta att tracka varandra. Fast ja innerst inne gillar jag det, det är rätt roligt faktiskt. Hatkärlek är en fantastisk känsla :P

Sa ja vad fan ska jag ha pa mig? Jag vill saklart köpa nagot nytt, men jag har en känsla att min ekonomi behöver ta ett chill-pill. BAJS. Jag hatar att inte ha pengar, eller ja jag har ju pengar men jag vill ända känna av lite av det "fattiga student livet". Jag har inte känt av det än, I have a feeling att det kommer komma och sla mig i bakhuvudet vid den här tiden nästa ar, om inte tidigare. Men ja iaf, jag har tva fina svarta klänningar, lite korta men vafan, man far ju bjuda pa nagot. Grabbarna ska köra fluga, ibland önskar jag att jag var kille, sa sjukt mycket lättare med kläder och sant. Och hur ska jag göra med mitt har? Rakt, lockigt, uppsatt, nersläppt? Tror det blir rakt och nersläppt, har ju faktiskt färgat min utväxt sa det kommer bli grand.

Sen har man ju en dejt ocksa, haha. Stefan är pa besök och grabbarna var inte taggade pa att dejta honom för en kväll sa jag fick ju ta pa mig ansvaret för var Bromma-vän. Det kommer bli en trevlig kväll tror jag. Jag, Lee, Iris, Patricia, Oscar, David, Stefan, Chrille.. och ja typ resten av Hotellet ocksa. Gud jag är faktiskt lite övertaggad. Far chilla ner lite nu.

Jobb idag är en PLAGA. Här händer absoult ingenting. Skjut mig, skjut mig i huvudet jag klarar inte en minut till. (Johan Glans in my heart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0