Bar Marina



Igar hade jag mina absolut bästa PDD timmar nagonsin. 10-18 Bankett i Bar Marina. Marina är Hotellets utomhus restaurang belägen vid poolen och trädgarden. Jag och tva andra praktikanter jobbade tillsammans med Kevin, Rafa och nagra grabbar fran Bankett avdelningen. De första tre timmarna dukade vi upp och arrangerade, sen blev det italiensk buffét och klockan 13.30 började Estee Laudes folket rulla in i trädgarden där vi dukat upp till Lunch. Vita dukar mot grönt gräs och röda rosor e bara sjukt vackert. + att solen stod högt hela dagen, fin fin bränna till mig, under arbetstid. 4 av 5 <3<3<3<3!!

Riktigt roligt att jobba med Kevin ocksa. Han och jag körde en "avdelning" tillsammans igar. Charles tyckte det sag bra ut eftersom vi bada var blonda och resten var brun/svart hariga. Jag vet inte hur manga som fragade om vi var syskon. Serïöst, bara för att vi bada är blonda betyder inte det att vi är släkt. Rasister.
En av killarna i köket fragade om vi var släkt eftersom vi typ alltid är tillsammans och vi liknar varandra och beter oss likadant. Vi kollade pa varandra och började skratta och sen svarade jag att; nej vi är inte släkt jag är fran Sverige och han är fran Tyskland. Vi är bara kompisar. Vad är det med killar när dem far reda pa att man är svensk? 0 intresse när dem tror att jag är tysk och 100% exalterad när dem far veta att jag är svensk. Vad har vi svenskor för rykte runt om i världen egentligen? Haha. Behave för fan!

Det var faktiskt riktigt roligt att servera igar. 1. Vi jobbade med Charles som är en av dem roligaste och sjukaste cheferna som finns pa hotellet. 2. Kevin och Rafa, LR style :) 3. Jobba ute hela dagen i det fina vädret. 4. Sluta 1 timme tidigare för att vi var sa sjukt duktiga och flitiga. 5. Det Är mycket roligare att jobba när man far beröm. I GSCC är det aldrig nagon som säger att vi gör ett bra jobb.

Idag har dem samma bankett i Marina, men tyvärr har jag inte PDD idag. Fast Charles kanske ringer och ber mig komma upp :) Han sa det igar iaf, eller han fragade om han kunde ringa om han behövde hjälp och jag sa självklart JA. Hatar Call Center, sa mörkt och trakigt och jag stör mig som fan pa alla som jobbar här. Lata, trakiga, korkade människor. Enough is enough!

6 timmar kvar. Ring Charles Ring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0