Tp & Shoko

En fin onsdag..

Jag stadade hela lagenheten pa dagen och var fardig lagom tills David kom hem.
Vi tog en runda pa stan, fikade och shoppades loss pa H&M till David tyvarr :P
Nar vi kom hem kollade vi pa One tree Hill, drack ol och sedan lagade vi vara fantastiska Mexicoburgare.

Utgang med Ivana, sjalvklart var hon itne fardig :P Sa efter lite discomusic pa hennes dator drog vi till TP. Quiznight med Jesper, Shuan och nagra andra grabbar fran deras jobb. Dem kom anda tre:a, starkt jobbat grabbar.

Efter quiznight drog jag och Ivana vidare till Shoko. Det skulle vara chocolatefactory-night men jag sag dock inte en skymt av nagon choklad. Bastards! Det blev en fin kvall, Jagerbombs, tequila och Cosmos och mina call center tjejer. Anais, Leeann, Megan, Souki och nagra fler.

Torsdagen spenderades i min sang, med Nip Tuck och Ben & Jerrys. Awesome!


Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0