St. Paddy's Day 2010

Oj oj oj vilken kväll!

En underbart solig dag som jag började med en powerwalk runt Montjuic vart fina "berg" här i närheten av var bostad. Sen drog jag och David ner till Stranden för att kolla in Audis utställning av deras nya A1 och satt och mös i solen lite.
15.00 möt jag upp med LeeAnn utanför hotellet. Vi tog en snabbtur pa stan yes det blev en fin grön tröja dagen till ära och en kjol som jag hittade pa rea. Det tog LeeAnn 10 minuter att inse att jag är ett shoppingfreak. Upps! Inom McD innan vi tog metron hem till henne och Megan. Fixa fixa MakeaMakea och sen började vi leka. Megan skulle inte dricka för hon gar pa antibiotika, JA va bra det gick :P 4 öl senare sa var hon taggad som attan :)
Vi lekte en variant till vomit som dem kallar Kings something something. Jag ska kopiera deras regler och lägga upp dem här senare. Kvällens lat blev: "I am a gipsy" med tillhörande dans.

Dax att lämna huset och vi drog ner mot Las Ramblas, Megan skulle snabbt träffa sina Relations som dem säger om släktingar pa Irland. Jag och LeeAnn väntade snällt pa en närliggande bar med varsen drink och lite pizzatapas. Mums.
Första stoppet: Ryan's, smockfull Irländskpub där vi skulle träffa en kompis till LeeAnn, dock hittade vi inte henne där inne, Kaos. Sa vi drog vidare till en annan Irländskpub vid La Sagrada Familla. Grattis inträde da mina vänner är trogna kunder och vi fick t-shirts ocksa. Dock försvann min under kvällen. Väl inne väntade Dara, hans roomie, Kiko och en annan tjej fran hotellet som jag inte kan namnet pa. Live band, öl i mängder och en massa dansande.
Stopp nr. 3 = Port Olympic. Moi, LeeAnn & Kiko drog en snabbis till Port Olympic, jägerbombs och dansade med en massa creepy spanjorer.
Stopp nr. 4 = Shoko, okej typ ALLA var där, galet!
Stopp nr. 5 = Opium, pa nagon vänster hittade jag ett gäng grabbar fran Norrköping som faktiskt bodde pa vart hotell. VIP rum och Cava... Behöver jag ens papeka att jag inte kommer ihag hur jag kom hem? INTE OKEJ!

Det var en fin kväll med itne alltför manga minnen, best St. Paddys day ever.

Memo till mig själv: Drick dig inte fördärvad när du inte har vänner eller din mobil med dig. Det kan sluta olyckligt :S

Besos guapos jag ska inte dricka förens april :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0