Schtek, slätt och äg

Uttryck som har hängt väldigt mycket i luften denna helgen.

Lördagen var ju helt underbar!

Pà dagen drog jag och tjejerna iväg till Parc Cituadella. Pà vägen dit köpte vi med oss frukost. Färska baguetter, jordgubbar, ostar, salami, cava, öl och crossianter. Sà gott det var, gick nog upp 2 kilo direkt pà plats efter den underbara frukosten. Oscar, Pallle, Jesper och Jocke slöt upp tillsammans med nàgra svenskar fràn deras jobb. Sà sjukt fint väder var det och vi satt i shorts och linne och bara njöt av värmen.

Framàt eftermiddagen stack vi in till stan och shoppade lite och àt middag pà en liten restaurang i Barrio Gothic. Tapas blev det, faktiskt riktigt gott.

Pà kvällen hade vi förfest hemma hos oss, Palle och Jocke kom även Chrille, Johan och Gustaf. Riktigt najs dock hade vi lite gnälliga grannar, sà jävla tràkigt, bara gnäll gnäll och gnäll.

Förkrök nr. 2: Zahara bar, riktigt fin bar, modern, svensk personal och bra priser. Riktigt soft faktiskt. Blev en mojito och sedan OPIUM. Ojojoj alla var ju där, jobb-people, LR people. Riktigt fin kväll. Klockan 8 pà morgonen satt jag och Oscar pà bussen hem. Dem andra tog taxi eftersom vi fick tag pà en taxi pà 30 min:P överlacka blev vi.
Deppigt som attan när jag kom hem och kom pà att jag var tvungen att bädda min säng. Jag var faktiskt pigg när jag kom hem, konstigt nog. Fixade lite nuddlar och kollade pà Greys anatomy. Myspys. Vaknade sàklart av mammas gälla röst imorse. Sen har jag spenderat hela dagen i sängen, vilket jag tycker är sjukt nice. Var precis ute och käkade med Oscar och Sara, det blev en liten lasagne, äckligaste nàgonsin. överkokta pastaplattor, gràtt ràttkött och ost. Inget mer. E det bara jag som vill ha bolognes i lasagnen? Lite tomatsàs come on. Sjukt äckligt var det. Usch.

Töserna och Oscar ska ut och bar:a ikväll, jag pallar inte trycket, jag hàller mig i min säng och kollar pà Greys:an. Jobbar ju ändà kl. 7.00 imorgon.

Besos Guapos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0