5 - 9 Maj

Da kommer Jonas och hälsar pa mig.. Weee :D
Oj vad vi ska gaaa... och kolla fotboll... och "klättra" i berg, Jonas har en liten besatthet i Berg, vet inte riktigt var det kommer ifran kan vara avsaknaden av dem i vart platta men vackra skaneland.

Maddepoo kanske kommer till pask ocksa, jag har inte sett det skabbet pa ar och dar sa det hade varit superroligt! Spooning i min säng och ha det bra!

Igar pratade jag med min älskade Amadin, saknar dig stumpan. 1 manad kvar i Thailand sen kan du börja planera när du ska komma ner och leka med mig :D Mer spooning, I am a lucky lucky girl!

Igar var ocksa dagen da David officiellt flyttade ut, han lämnade sitt rum (eller ja mer skrubb än rum kanske) i totalkaos, INTE okej. Tror jag kommer halla pa hans födelsedagspresent tills han kommer hem och städar lite. Vet inte riktigt vad jag ska köpa dock, jag är sugen pa att aka till IKEA och köpa en massa svensk mat och ge i en korg till honom. Ska fraga Oscar om han vill vara med pa det. Knäcke, sill, kaviar och Spendrups saklart.
Ikväll blir det födelsedagsmiddag för David pa en mexicansk restaurang i Barcolonetta, dahh. Dock kl. 23.30 eftersom han inte slutar förens 23.00. Tur jag inte börjar förens 12.00 imorgon. Kan kanske t.o.m bli en margarita eller tva.. Nej fyyy, ingen sprit förens april.. Damn it!

En snabb check-lista om vad jag maste göra idag:
* Jobba 7 timmar till, ayy caramba
* Kolla om mina roomies betalt hyran, dem har lite problem med det förstar ni
* Posta mina stipendieansökningar, jag är en fattig fattig kvinna
* Fa tag pa min chef och se om jag kan fa ledigt i Juni sa jag kan följa med min älskade familj pa semester
* Köpa present till David
* Städa mitt rum, kaos kaos kaos

Besos Guapos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0