Kass uppdatering

Jag vet, jag har inte uppdaterat bloggen pa ett tag, men man har ju varit utomlands och nu har jag jobbat kväll 7 dagar i rad och det har varit BUZY. Hotellet är i total kaos för tillfället. Overbookings, ingen personal, ny personal som inte kan nagot (inte deras fel men ända). KAOS.

Ärligt sa har det varit sjukt roligt att jobba denna veckan. Kvällarna har gatt super fort och jag har sprungit runt i hela hotellet för att fixa saker. Skojigt, typiskt att det ska börja bli roligt nu när man snart slutar. Men men. Cirka 12 dagar kvar att jobba. Jag kan inte fatta att jag ska aka härifran, alla som man antagligen inte kommer att se igen. Usch va sorgligt. .

Sa ja jag ska försöka uppdatera er om vad som har hänt sedan sist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0