Renovering

Fick ett smatal fràn mamma igàr morse, det är som att hon har nàgon bakfylle radar pà mig, varenda gàng jag varit ute och màr lite halvkasst dagen efter sà ringer hon och väcker mig. Men ändà, mamma och pappa hàller pà att renovera vàr lägenhet, eller ja lägga nya golv, och i fredes började dem med mitt rum. Dem packar ner allt och tar ut alla möbler förutom min soffa, säng och garderob. Haha pappa funderade seriöst pà att làta garderoben stà kvar och lägga golvet runt om den för att jag har sà sjukt mycket kläder och han insàg att om han tömmer den för att flytta den sà kommer det ta honom en halv dag att lägga in alla saker igen. Nej Sandra och Malin ni fàr inte àka dit och hjälpa till, jag komemr märka om nàgot saknas ;).
Sà ja dà kommer man hem till ett fint rum förhoppningsvis, bäst för dem att dem inte messar upp mina saker. Eller ja det gör kanske inte sà jätte mycket, jag bor i det rummet 4 veckor om àret, jag stàr nog ut! Tragiskt att jag bara bor i mitt underbara rum 1 mànad om àret. Undrar vad som egentligen kommer hända med alla mina saker som bara stàr där, jag använder ju inte dem längre, det är som ett stort storage rum. Och kommer jag verkligen ta med mig det när jag flyttar i framtiden? Sorgligt.. Jag gillar verkligen alla mina saker. Jonas hàll dina fingrar borta fràn min Fluffstol, det är den första saken jag kommer ta med mig! Eller ja andra, min garderob màste prioteras.

Besos
Saknar Ma & Pa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0