"Gracias por llamar al Hotel Art Barcelona. En que el puedo ayudar?"

En menning jag säger cirka 200 gànger om dagen, om inte mer. Idag var första dagen jag hade en helt egen telefon och dator och det gick faktiskt helt okej. Hade inte klarat det utan blod, svett och tàrar utan Sebastian. Dagens hjälte! Tràkigt att han slutar om 3 veckor dock :(
Som sagt det gick bra, men dem spanska telefonsamtalen är riktigt mongo. Jag fattar INGENTING. Eller ja, typ 20% kanske och dà förstàr jag inte ens utan jag lyssnar bara efter ett namn eller en avdelning att skicka vidare samtalet till. Haha. Mindre lyckat.

Imorgon ska jag jobba morgon igen, börjar nästan komma in i detta. 99 % pigg pà morgonen, chockerande nog. Kan bero pà vàr vinteratmosfär i lägenheten. Dagens nattoutfit: 2 par mjukis byxor, 2 par strumpor, 1 linne, 2 tröjor och 1 tjocktröja. Oj jag glömde nästan HALSDUK. Plus att jag har en filt och täcke. Katastrof.

Annars? Sjukt uttràkad, alla jobbar kväll. Ingen som vill leka, dagens stordàd är skypning med min mamma. Haha OM jag e uttràkad. Blir ingen uttgàng i helgen heller. Jobbar morgon denna och nästa helg. Vaddà oflyt? Behöver komma ut lite, min säng har redan fàtt ett fint Tess avtryck.

OooOO stordàd pàgàng. Jag har bett om ledigt sista helgen i februari, eller ja torsdag till söndag för eventuell hemresa. 800 T&R, JA TACK! Sà hàll tummarna allihopa :)

Nej dax att tvàng somna, vilket jag faktiskt är rätt bra pà!

Besos amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0