Första dagen pà jobbet

Sà igàr kväll var det min första dag pà jobbet. Nervöst men det gick bra. Träffade tre jätte snälla tjejer tvà fràn Irland och en fràn France, som heter Teresa by the way! Jag satt mest och lyssnade pà dem när dem tog samtal och försökte lokalisera lite, men det är sà mycket och ja pà SPANSKA! Fattar inte hur det här ska gà till.. Men ja som nàgon sa: "Om inte du (jag) kan, vem kan det dà? Väldigt snällt och ja lite ego-push för mig. Behöver lite själv förtroende nu.

Varje mànad har jag förutom min egen avdelning, 32 timmar i nàgon annan, framförallt i Service. Fràn och med onsdag ska jag jobba 7 dagar i rad, varav en av dagarna är i Cafê Verandah vàr frukost restaurang. Jag börjar kl.6 vilket betyder att jag màste gà upp kl. 4. Good luck!

Sà idag och imorgon e jag ledig.. woohoo!
Men ja vad ska jag göra, gymmet, tvätteriet och fixa busskort. Skype:a med min mamma, försöka fà lite sol fràn vàr fina balkong kanske.. Ohh jag màste ta lite kort pà vàr lägenhet och andra fin fina Barcelona saker sà ni fàr se vad ni kommer besöka snart :P hehe!

Nej frukost väntar, yes havregrynsgröt! Billigt och mättande :P

Besos

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooh smuultron. jag är så glad för din skull!! att du trivs och att allt funkar :) jag vill åka nuuuuuu. lite maj sol i barcelona hade inte varit helt fel. ses i februari!!! glöm inte kolla hostelZ! kisss

2010-01-11 @ 21:29:06
URL: http://hannaelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0