Eftermiddags stanande

Efter en lang och trakig dag pa jobb kom jag hem igar och kande, nej nu far det fan handa nagot. Som fran ingenstans ringer Shaun och vi drar ut pa stan for lite eftermiddags shopping. Jag, Shaun, Ivana, Oscar, Paul, Sandra och Stephanie. 7 personer, 7 olika viljor, girls vs. boys, Ja det var lite kaotiskt.
Jag fick iaf inhandlat strumpbyxor till min business kjol och en ny vaska, UPS.

Jag hittade en massa fina klader jag ville ha ocksa men tajmat nog slutade mitt kort fungera. Kan vara slut pa kontot. Har det blivit avmagnetiserat sa kommer jag bli lite sjalvmordsbenagen. Shoppingen avslutades med en kebabtallrik och en turskisk Cola. Allt kandes som hemma.. aaa alskade Mollan!

Sen blev det en lugn kvall hemma med couplings :)

Vaknade i morse, Andreas och Oscar var fortfarande ute och det lag en Polis rapport med Marcels namn pa pa koksbordet. Undrar vad dem gjorde igar. Horde dock Andreas och nagon brud nar jag skulle ga. Av nagon anledning tar killen alltid upp dem pa takterrassen.. Det ar vart tak grabben, vi kan hora dig you know ;)
Stod sedan och vantade pa en buss som aldrig kom och vem kommer hem da om inte Shaun och Ivana.. Morgonramlare :P Jag var faktiskt valdigt avundsjuk. Snyft jag vill ocksa ut och stoka :P

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0