Att sakna Les Roches..

Mer an tva manader sedan vi lamnade Bluche, denna lilla by i alperna, med fantastisk utsikt och i princip ingenting att gora och nu ar jag i en av Europas coolaste stader och sitter och saknar denna lilla byn.

Eller ja mest saknar jag mina kompisar. Jag saknar min roomie Mona, vart eviga atande, sjungande och filmkvallande. Jag saknar Amandin, min framtida fantastiska roomie (fast hon ar fran Svedala, men det ar inte hennes fel). Jeg savner Lisa Liliana, fordi hun er ready og er min bedste kitkat pal. Jeg savner Michael og Seb fordi I er dansker og Awesome! Jag saknar Ani och Mr Beer for att det alltid ar sa fulla av karlek! Okej jag saknar manga manga fler.

Bara enkelheten att ga ner och satta sig i CDV och vara omringad av vanner, ga ensam till matsalen och hitta hur manga som helst att sitta och ata med. En middag i A la Carte nar Ani blir full for forsta gangen.. alla mindre nyktra fredagar pa Le Pub skralandes Uno, dos, tres, cuatro och Tonight's gonna be a good night. Pilgrimsvandringar till mataffaren och utflykter till Lausanne och Montreux.. Ahh vilka minnen.

Besos

Kommentarer
Postat av: Amandin :D

Miss u to. Satt och tänkte på det idag. Min själ känner sig lite ensamen dags att hitta en själskompis haha

2010-01-31 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0