Spansk Lektioner

Igar eftermiddag efter jobb hade jag min forsta spansk lektion. Skamt!
Vi var ungefar 15 interns i en av moteslokalerna och en kvinna fran Human Resorces skulle lara oss spanska. 1. Hon ar inte utbildad hon rakar bara vara spansk. 2. Lektionen var om alfabetet och siffrorna. Kandes kanske ltie val basic. Men men, jag och min kollega blev tillfragade i slutet av lektionen om vi inte var intresserade av en hogre niva. Score, kande mig asgrym pa spanska i just det ogonblicket, det gick dock ratt snabbt over igen :P haha!

Sa nu blir det spaska en gang i veckan, far se om dem kanske startar en pre-intermediate grupp ocksa sa man far utvecklas lite. Jag ar lite forbi el gato, un perro stadiet..

Ciao presiosas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0