Solsken

Igar var en fantastisk var dag (haha Sverige bor) sa efter jobb drog jag med mig Shaun ut pa en promenad. Vi gick ner mot hamnen och tog en runda inne pa shoppingcentrat MareMagnum. Utan att kopa nagot, hor och hapna. Det blev dock pommes med mjukglass pa Mc D. Mums. OCH dem har ett Ben & Jerrys café dar. Alltid bra att veta! Mjau. 

Efter var utflykt kollade vi pa Disneys nya "Prinsessan & Grodan", katastrof. Alldeles for puttinuttigt, jag vill ha humor a la "Kejsarens nya stil". Var orginal plan var faktiskt att ga pa bio och se Avatar, men den biografen vi gick till visade bara filmer dubbade till spanska. Och vi hade ingen energi till att ta oss genom halva stan for att komma till den enda biografen med filmer pa orginalsprak. Sa ja det blev Shuans soffa, Pepsi och solrosfron.

Shuan ar en hejare pa att laga mat, han har jobbat som kock i 1.5 ar, sa igar blev det korvstroganoff med ris och jag var forsokskanin. Sjukt gott var det! Mums!

Efter en fartfyld dag var jag helt dod nar jag kom hem, mottes dock av Oscar i dorren som halvt panikslagen skrek att han behovde sasong 4 (HIMYM). Haha han ar helt besatt nu, han satt seriost igar och disskuterade med sin van over Skype att jag brode komma hem sa han kunde fa fjarde sasongen och om inte vilka internetsidor han kunde hitta dem pa. Haha Jag drar ner honom i fordarvet.

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0