Sitges

1 dag pa stranden är nog för min lilla kropp. Herregud var jag har bränt mig, Davids sosse solkräm :P

Vi hade en helt underbar dag igar pa utflykt genom Costa Brava. Vi hamnade i Sitges, en liten söt by som till slut visade sig vara känd för sina manag gay barer och klubbar :P haha. Och där var jag med 3 grabbar. Humor. Vi fick en del flyers om nattklubbar och barer med regnbagens alla färger. Det fanns till och med en del av stranden som var kallad "Gay beach", tacka gudarna för att vi inte hamnade där.

Vi solade, käkade kines buffét och plaskade runt lite i vattnet, fortfarande snorkallt. David var saklart tvungen att börja mucka med var servitris i kina restaurangen, mindre bra service resten av den maltiden. 

När vi först kom till Sitges visste vi saklart inte vart vi skulle ga sa vi bara vandrade omkring lite i vattnets riktning. Vi kommer fram till en tvärgata, jaha antingen gar vi höger eller sa gar vi vänster.

Oscar: "Ja jag tycker vi tar vänster"
David kollar pa honom som om han är dum i huvudet.
David: "1. Kolla pa skylten Oscar ALLT pekar at höger, centrum, information, stranden, ALLT. 2. Av politiska skäl vägrar jag ta en vänster sväng". 

 Hahaha kan man annat än älska David ibland. Resten av dagen vägrade vi ta en vänster sväng.

Pussar och kramar fran Brandbilen. (Mitt nya smeknamn due till min rödhet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0