San Joan

Herregud vilken huvudvärk.

Igar firade vi San Joan i Barcelona, ingen anning vad San Joan är men shit vad vi firade.
Började kvällen tidigt pa kvällen med Cava, öl och foccacia pa stranden med Pedro och Andreea.
Efter en stund kom Dennis förbi, poor thing, han jobbade natt i natt. Haha.

Kl. 10.00 PM slutade min älskade Patty jobb och da kom hon staplandes nerför grässluttningen i sina höga klackar. Vi köpte 2 mer Packi Cavas och vi hade sa sjukt roligt. Jag har inte skrattat sa mycket pa länge. Vi tvingde en liten kina flicka att ta bilder pa oss och posade som aldrig förr. Jag maste ladda upp dem när jag kommer hem ikväll. OM jag inte för först, det känns som att det är rätt stor chans att jag wont make it out alive tonight. Haha och jag som hade planer att ga till Sutton ikväll, det kommer verkligen inte hända.

Okej tillbaka till igar, efter en massa mys pa stranden gick jag och Patty till CDLC där vi träffade Manuela och hennes kompis. Gratis vin hela kvällen för att "vi var pa nagon lista" och tajmat nog sa var var servitris svensk. SOM jag smörrade för henne. Pafyllning ganger 100.. CHECK.
Efter CDLC gick vi till Shoko och ja jag har inte manga minnen fran det. Haha. Det mörknade där framat smatimmarna. 
och EFTER Shoko drog vi till stranden med Kiko, Gregana och Jorge m.fl. Har inte manga minnen men ja det var säkert kul. Ett svagt minne av att jag slar bort Kikos öl som han hade i handen. Haha. Sjukt sur, men han öppnade en ny och sag glad ut igen. Dansade med en massa skummisar och ja. 

Dagens huvudvärk är förklarlig. Herregud vilket sprit intag. Jag har vekligen en: "Jag ska aldrig mer dricka" - dagen efter. Fruktansvärt och endast mitt eget fel. Livet suger ibland.

Jag hade sjukt roligt i alla fall och det är ju faktiskt huvudsaken. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0