Grekland - I came I saw and I concured



Denna bilden sumerar rätt bra hur min Grekland resa var.

All inclusive - drinkarna började komma runt 10.00 tiden och maten blev rätt snabbt tràkig.
Endast ful-sprit serverades och kaffet smakade bränt kloakvatten. (Hyfsat med en skvätt Captain Morgan och vaniljglass)

Fyra pooler - Hysat djup för dykning och skvätta ner Tarring med en fin Bomb. Poolfavoriten var den med baren I POOLEN, ja just det. Jag + Ringen + Baren= Sant.
sjukjt

Havet - Underbara vàgor, hatar saltvatten - smärta i ögonen, Sjukt najsiga solstolar pà stranden - det var seriöst sängar med kuddar och allt pà stranden.

Shopping - Ohh myy goood, jag köpte dem snyggaste skorna nàgonsin. Jag blir sjukt làng men det kan funka i Sweden med alla lànga godingar. Här noot so much, spanjorer e verkligen smà, igàr hade jag halvhöga skor och jag kunde se ut över HELA dansgolvet pà Opium.

Myggor - Fy fan för myggor allsà. Jag var helt sönderbiten, kunde inte sova och det kliade överallt. Frukstansvärt. Död àt myggen säger jag.

Ryska/Letland pojkar - Oj oj OJ, jag visste inte att det fanns sà mycket potencial pà den östeuropeiska köttmarknaden. Ska seriöst överväga att àka och hälsa pà Kotryna i Letland SNART. Herregud, jag blev helt förälskad i den här lànga, smilande skönheten till man som jobbade i barerna pà hotellet. Marcos i mitt hjärta <3.

Grekland i all ära, ligga pà stranden och bara chilla, läsa dricka drinkar med mera. En sjukt härlig och rolig vecka som var välbehövd efter hàrt slit i Barca och alla familjetràkigheter det senaste halvàret. Underskatta inte semestrar med familjen, kvalitetstid pà hög nivà och väldigt ekonomiskt.

Nästa semester blir 10 dagar pà skàneslätten som kommer bli helt underbara.
- Danskland, Tivoli och shopping
- REA
- Sushi och afterwork rose pà Nama
- Lilla after dark
- Möllan med en fin päroncider
- Tapa Tapa pà pappas födelsedag
- Sommarfest 2010 ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0