Födelsedagar

En liten försenad Gratulation till min Pumkin Iris som fyllde 19 ar (hör och häpna) i förra veckan och till Jojan som fyller 23 ar idag!

Jag kommer sakna er mina galna Holländska vänner, vi maste ga och äta Sushi innan ni aker!

Iris har lovat att komma till Schweiz och hälsa pa lagom till min födelsedag, Legendary. Jag kommer nog kunna övertala Andreea och Dennis att titta förbi ocksa och ja Paddy e ju aldrig svar :)

Födelsedagar är sa najs, alla är glada och firar.. fast ja den tiden är nog förbi snart da kommer känslan att vara utbytt mot angest och livskriser. Jag längtar inte.

Nästa födelsedag pa schemat är Kusin Annabina, tyvärr kommer ju inte jag att delta, som vanligt. Men pappas födelsedag kommer bli en hit. 9 Juli, jag kommer som ett paket pa posten och alla blir glada och onyktra. Vilken fest!

I förrgar började jag och Kevin att planera hans födelsedag. 25 Augusti i Schweiz. Vi har stora planer.
1. Hyra The Box i Lausanne
2. Ragga upp Swedish House Mafia för spelningen, eller nagon av dem iallafall. Dem brukar ju vara där ända och Kevin känner ägaren.
3. Limos fran Bluche till Lausanne
4. Packat med LR people och Lausanne friends :)

Awesomness in The Box!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0