Mitt nya hem

5 dagar kvar till avresa och nervositeten börjar bli mer och mer påkommande.
.
Kompis-lek-dejterna är bokade!
Idag var det fika med Malin på Limhamn och där hittade vi Petra och Slaven okså!
Imorgon blir det Calle och bian.
Torsdag ska jag underhålla min mor som har tagit ledigt.
Fredag blir det lek med Snusbus och sedan middag med Franky & Andre
Lördag bjuder jag på mysmiddag med brudarna och Calle
Söndag ska jag vara bakis, må dåligt och packa hade jag tänkt ;)
Måndag = ASPEN!
.
Hade ett fint samtal med min landlady igår. Hon är verkligen super trevlig och det ska bli jätte roligt att träffa henne. Jag hoppas att jag kommer att trivas i Aspen, jag brukar inte ha så svårt för att känna mig bekväm och hemma. Tydligen är min granna svensk så ja man har ju alltid någon att snacka lite Swedish med ;)
En bild på mitt nya hem - St.Regis Aspen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0