2 månaders förhållande.. vad hände där?

Ehh ja så började sagan lika snabbt som den slutade.
Vet inte riktigt vad jag tänkte där. Olikheter attraherar? Jo ja kanske till en början men sedan är det ju bara irriterande. Eller är det bara jag? Jag kan verkligen inte vara med en kille som inte lyssnar på mig och som endast fokuserar på sig själv. Ingen förståelse alls.. Jag försökte verkligen få det att fungera men jag har helt enkelt inte energi nog att satsa på ett förhållande just nu.
För er som inte hänger med i mina svängar så har jag nyligen dejtat en man från Nigeria. En riktigt duktig fotbollsspelare men som sagt så var olikheterna för stora, dem kulturella skillnaderna går inte ens att beskriva här som ni säkert kan förstå. Skandinavisk tjej möter Afrikansk man i Mellan Östern... jävlar vad jag e internationell :P haha!
Nej men det var väl roligt så länge det varade. Jag har varit löjligt mycket sjuk den senaste tiden dock och jobbat som ett litet missfoster så där fanns helt enkelt ingen energi eller tid över till kärleken.. eller ja kärlek och kärlek men ni förstår vad jag menar.
Annars då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0