Söndag - Mors dag!

Grattis pa mors-dag Mammsen.

Är lite sma upprörd pa henne dock. Här planerar jag sa att pappa fixar blommor och grejer och jag har inte hört nagonting ifran henne. Jag skickade till och med ett "Happy Mothersday" sms, och det enda jag fick till svar var: Tack, idag kommer det nog regna kram mamma. SAY WHAT?

Otacksam e ju bara förnamnet. 

Idag ska familjen till faster och fira Morsdag plus Annabina och Marias födelsedagar. Jag saknar att kunna vara med pa sadana tillställningar. Det enda jag kan vara med pa är jul, förra aret iaf och i ar sa kommer jag hem pa pappas födelsedag iallafall. Trakigt. Jag saknar Freddes sockerbullar och fasters mat. 

Nej men sitt ni där och tryck i er sa ska jag sitta pa detta döda kontoret med världens trakigaste muppar i 6 timmar till. Nej Therese tänk positivt, du är ledig imorgon. Sitges med Iris, all you can eat Sushi. Positiv positiv positiv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0