Malmö countdown

6 dagar och x-antal timmar tills jag landar i CPH. 16 timmar pa svenskmark. It is going to be intense..

Lördag: JA brudar vad säger ni? Fedeutgang ellor? Jag lämnar planeringen till er, jag kan tänka mig nagot i stil med Nobelfest meets Studenten - fest. Upp till bevis, mitt älskade Stafettlandslag!

Söndag: Min mamma och planering alltsa. .
10:00 - Moi ska klippa sig pa Entree i nagon flashig salong. Hej ja jag vill klippa topparna. 500 spänn rätt at helvete.

När vi väl är pa Entree lär det nog bli nagra varv inne i affärerna, vi är ju ända där.

13:00 ska vi äta lunch med hela gänget pa Babas. 

16:00 Flyger vi till Rhodos :)

Jag kan knappt vänta!! Det ska bli sa sjukt skönt att göra absolut INGENTING. Najs najs najs!

Besos.. 5.5 timme kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0