Desperat eller galen?

Sitter vid mitt sminkbord, klockan är 6:50 och jag hör tva fyllon nerifran gatan skrika:
"Tess, Teeeeesssss, oooo Teeeesssss!"

100% säker pa att det är x-antal av mina svenska housemates.
Första tanken: aaaa nej nu kommer dem komma instormandes och skrika och gapa som vanligt och tyskarna kommer bli ännu mer förbannade.
Andra tanken: Fan ta dem om dem äter upp min nyinköpta mat som fyllemat.

Jag väntar pa attacken, när som helst nu. Men nej ingen kom. Jag gör mig färdig och beger mig mot bussen, ingen i trappan, ingen utanför porten utan nycklar. Vafan?! Vart tog dem vägen? 

Okej seriöst har jag blivit helt galen och hör i syne? (Heter det hör i syne? Vad kan man säga om hörsel som är likvärt med syne? Svenska akademin nästa!) Eller Är jag bara sa desperat att jag tror människor star utanför och skriker mitt namn tidigt en torsdags morgon? Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0