Dagen efter

Igar var inte min dag, eller jo det var faktiskt helt okej.. :P

Dagen efter Gala middagen, sov i underbara 40 minuter och sedan rusade jag tillbaka till hotellet.
07.00 i Call Center upptäcker jag att LeeAnn inte har kommit, börjar ana onad eftersom hon har en tendens att sova som en död get efter en halvfylla. Och ja mycket riktigt, jag ringer och ringer och ringer och ingen svarar. Jag provar Megans telefon men hon svara inte heller. SHIT!

NattManagern kommer in och fragar varför jag är ensam och ja jag är ju tvungen att svara att LeeAnn inte dykt upp än. Nu börjar jag bli riktigt nervös för jag vet att LeeAnn kommer fa sparken om hon tabbar sig en gang till. Hon har redan 3 varningar sedan innan, och ja alla har med alkohol att göra. En annan irländsk kille fick sparken för 2 veckor sedan pa hans 4.de varning.

Megan ringer tillbaka omkring 08.00 och jag berättar att LeeAnn inte har kommit. Hon tar snabbt pa sig kläder och springer hem och väcker LeeAnn. 09.15 kommer LeeAnn in till jobb, sliten som fan men hon kom iaf. Fragan är nu bara om hon kommer att fa sparken eller inte. :S Jag har inte hört nagot ifran henne sa jag vet ingenting. Var chef har inte heller sagt nagot, jag hade vetat eftersom Mireia hade varit tvungen att göra om schemat och hon ändrar bara Natailias tider för Juni hon har inte rört LeeAnns. Läge att pusta ut? Jag tror inte jag vagar riktigt än.

Dagen gick faktiskt bra, inte för mycket att göra, inte för lite. Lite frustrerande att koppla samtal eftersom verkligen INGEN jobbade, bakfulla latmaskar. Var matsal, Maitankis har aldrig varit lugnare eller tystade förut. Alla sag ut som om dem kunde lägga sig ner och ta en nap exakt vilken minut som helst. Jag tror faktiskt att Pit tog en liten nap, sittandes med öppna ögon, vilken talang. Det regnade exakt hela dagen förutom precis när jag kom ut fran jobb, da sprack molntäcket upp och solen kom fram. Vilket tecken det var, kom hem och satt med grabbarna pa balkongen en halvtimme innan solen gick i moln igen, ytterligare ett tecken. Jag gick och la mig kl. 16.30 och gick inte upp igen förens 05.00 imorse. Helt underbart! Blev dock väckt en gang av Stefan som behövde lana nycklar och undrade om vi skulle ga pa bio och se Robin Hood. Fast jag bangade, min säng var bara för skön och jag hade en hel natts sömn att ta igen. När jag vaknade i morse hade jag kunnat hoppa upp ur sängen, 100 % frisk (som man säger i Danskland). Duschade, klädde pa mig, bäddade t.o.m. sängen och nu sitter jag pa jobb med Mireia, bloggar och jobbar lite :P

Jag har absoult inga planer fö ikväll, jag är sugen pa bio faktiskt men tyvärr sa aker Stefan tillbaka till Crans-Montana idag :( Men jag vet att Patricia är ledig. MOuhaha! Yes jag ska terrorisera henne tills hon gar med mig :) 

Besos guapos vi hörs säkert igen ;) 

Kommentarer
Postat av: Lee <3

I don't understand all of this but I see my name A LOT at the beginning... Aww you really do love me!! ^_^ xx

2010-05-15 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0