Cena the gala

OMG seriöst den bästa personal festen nagonsin. BK släng dig i väggen.

Planen var att vi skulle ses nagra pa CDLC innan för ett glas vin, men surprise surprise jag var lite efter i tidsschemat sa det fick bli direkt till Hotellet. Jag hade Stefan i släptag som min +1 för kvällen, mycket trevligt. Vi träffade Patricia pa bussen och PRECIS när vi hoppade av börjar det ÖSREGNA. Fullkomligt pissregnar, genomlötpatvasekunder mängd av regn. Sa sjukt typiskt. Ironin kunde inte vara större. Jaja vi springer i vara högklackade och blir sadär lagom vathund blöta. Lönt att fixa haret :P Tur att jag inte hade lockat det för da hade jag blivit riktigt lack.

Hela Meetingspace omradet var reserverat för oss anställda och alla var sa fina. Uppklädda till tänderna, sminkade, fixat haret, ja det finns ju alltid undantag men ja överlag var alla ursnygga.

Innan middagen var där mingeltime i lobbyn med gratis Cava och snacks. Assa öppen bar och jag är lite för bra vänner. Särskilt när man har sin kompis Rafa som serverar :P haha! I lobbyn hade dem en stor scen med Hotel Arts loggan i bakgrunden där man kunde ta bilder. Sa i princip alla avdelningar tog en bild, utom vi. Sa sjukt pinsamt vi var 3 personer som var där just da. Jag, LeeAnn och Lorena. No way in hell. haha! Möjligtvis om var chef Renato hade gatt upp med oss, men ikke sa nicke.

Under middagen fick vi ett sjukt bra bord, närmast maten och baren =). Jag satt med Patricia, LeeAnn, Megan, Farhan, Lorena och min bordsherre dejt nr. 2 KEVIN. Fantastisk kille, han landade i Barcelona fran Sicilien kl. 20.15 och var pa plats kl. 21.30 suited up och allt. Vilken kille. Maten var helt fantastisk. Dem hade gjort 4 olika bufféer, tysk, spansk, italiens och mexicansk. Oj vad vi at. Sen hade dem ett langbord med dessert ocksa, men jag kom aldrig dit, vet inte varför, jag var bara sa mätt efter all mat.

Under kvällen var där även prisutdelningar och uppträdanden. Jag höll pa att dö när grabbarna fran receptionen gick upp och dansade i afron. Helt sinnes sjukt, jag far nog lägga upp filmen här, inte 100 kvale men jag tror det funkar. Sen var där nagra tjejer som gjorde Lady Gaga, BIG FAIL! Och Kiko som gick runt i nagon rymdkostym, jag fattade ingenting av det... haha, jag tror ingen egentligen fattade vad det handlade om. Sen körde "fixar-killarna" vara mekanikers och underhalls killar live flamenco med live musik. Riktigt ös, talangfulla grabbar! 

Eftermiddagen kom festen verkligen igang. Alla practicas went loco. Öppen bar you know. Alla dansade och skalade och levde la vida loca. Sjukt roligt! Önskade att kvällen aldrig skulle ta slut!
Kl. 02.00 var festandet slut pa hotellet sa i princip alla följde med till Opium. VIP lounge och en massa dansande. Det är ett märkligt under varje gang man ser en av sina chefer tipsy och dansandes i en nattklubb. Det är da det verkligen slar dig att dem faktiskt är normala människor :P haha. Renato, Anthony, Patrizia och Yamil went wild pa Opium. Freaky men fantastiskt pa en och samma gang. Jag känner att jag och Renato har kommit varandra lite närmare. 

Tyvärr flippade min kamera ut lite under kvällen sa dem flesta bilderna rent ut sagt suger. Men jag ska försöka gräva fram nagra. 

Tack för en underbar kväll! Besos 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0