ahh det e riktigt

Nu har jag kommit in i ett läge där jag verkligen INTE vill lämna Barcelona. Angest av tanken pa att jag ska lämna denna underbara stad om bara 7 veckor.

Allting är kul nu, jag har en massa härliga vänner, vädret är superbt och livet leker. Fan da.

Jaja inte deppa ihop nu, vi far göra det bästa av läget, in med nästa växel.

Det som är sa härligt här är alla spontana middagar, fikor, drinkar. Umgänget är pa topp och det finns alltid nya saker att se och uppleva.
Som igar. Jag drog hem efter en snabbfika med Patricia efter jobb och skulle bara vara hemma, städa lite, strycka min enorma hög med kläder. Sa kommer Oscar hem, sedan Stefan och David och sist men inte minst trillar Chrille in genom dörren. Vi sitter och pratar lite och till sist bestämmer vi oss för att dra ut och käka. Helt spontant och skit bra var det. Riktigt trevligt.

Jag kommer sakna Barca och alla goa gubbar. Men 7 veckor är fortfarande 7 veckor. Även om jag ska spendera en av dem i Grekland :P Glassigt ja det kommer bli glassigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0