Twilight

Har fatt en mindre Twilight-bok beroende. Jag kan verkligen inte sluta.. Baahhh!
Strack laste 100 sidor igar nar jag kom hem och idag borjade jag pa den 3:dje boken. Pa svenska dock. Senaste tiden tycker jag bocker ar mycket battre pa engelska. Antligen har jag kommit sa langt att jag lika bra kan lasa pa engelska som svenska. Jag ar faktiskt mer fokuserad nar jag laser pa engelska, nar jag laser pa svenska har jag en tendens att svava ivag lite.

Idag ar det Tisdag och jag ar ledig onsdag och torsdag.
Sa idag ska jag och Kisen leka lite pa stan. Jag e sjutk sugen pa att ata middag pa Hard Rock men jag har en feeling att Ivana e kort pa cash. Sa en liten intim forfest och sen utgang kanske kanske. Apollo ska vara bra pa Tisdagar och det ligger ju pa var gata, inga taxipengar. Wooho!

Den forargliga snon som forsade ner over Barca igar ar antligen borta. Jag blev faktiskt chockad av att se rubrikerna i dem svenska tidningarna imorse. Kaos i Barcelona. Varsta snostormen pa 30 ar. Kom igen.. Vadda overdrift!
Men idag ar det fint vader igen med stralande sol! En fin uteservering och en cerveza, muchas gracias!

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0