Banquettes

Nu har jag haft tvà dagar av Banquettes.

Jag riktigt hatade det innan, men nu gillar jag verkligen det.
Igàr hade vi en stor lunch och en coctail service. Vi var en massa praktikanter och jag kände rätt mànga sà det var sjukt roligt.
Och idag var jag och LeeAnn tillsammans med tvà andra och serverade en tidig middag för 20 personer som firande en 50 àrig bröllops aniversary. Riktigt roligt och dem vi jobbade med var sjukt roliga, bakis som aldrig för men roliga :)

Världens bästa kille igàr, jag kom ut med en massa tallrikar och han stàr och tittar pà mig:
Han: You are Swedish, aren't you?
Jag: Ehhh Yes How do you know?
Han: You are long, blond, green nice eyes..

Tur att denna killen var söt annars hade det varit sjukt creepy. Tur att man inte ser översvensk ut :P Fast ja jag gillar det som fan, stolt svensk. Fast varje gàng jag säger det sà börjar dem nynna pà nàgon Abba làt. Idag fick jag höra Gimmie Gimmie av Theo. Det var ett fint ögonblick :)

Efter jobb gick jag och LeeAnn till MC, övernice.

Nu ska jag snart sova, helt död efter tvà dagars servering. Fattar inte hur ni alla kan göra det dag ut och dag in.

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0