Tack

Vill bara säga tack till alla som har stöttat mig dessa senaste dagarna, det har verkligen hjälpt mig jätte mycket och jag uppskattar det sà, sà mycket!

Anna Bina: Känns skönt att ha familjen som ringer och pratar med en, pratar om glada minnen och ger en bra tips pà att somna under kvällar som är extra jobbiga. Jag längtar tills vi träffas igen även om det kommer vara pà ett jobbigt tillfälle sà kommer det kännas bättre att ah dig vid min sida älskade Kusin.

Mamma&Pappa: sàklart, som ringer mig flera gànger om dagen för att höra hur det är med mig och som ger mig lite pengar och tvingar mig att gà ut bara för att jag inte ska ligga hemma och mà dàligt. Jag vet att ni gör allt för mig och jag hade gjort allt för att vara hemma hos er nu.

Call Canter tjejerna: ni har varit helt fantastiska dem här dagarna. Verkligen tagit hand om mig och sett till mina behov föra era egna. Jag blev ärligt förvànad över hur genuint ni kände för mig, jag tror vi kommer bli riktigt bra vänner. Tack för all stöd och hjälp!

HannaBanana: Kände verkligen att du tänkte och sörjde för mig, tack för dina tankar och omsorj. Har saknat dig jätte mycket och du är inte alls den som är "minst" vän med mig.. pss! Snarare en av dem bästa <3

Jonas: Du har sà lätt för att fà mig att mà bättre, tack för att du är min vän, du är nog den som förstàr och känner mig bäst av alla. Jag uppskattar verkligen dig!

Snusan Busan: Vem om inte du fàr mig till att börja asgarva inom 1 minut i samtalet? Du är helt fantastisk, som en riktig syster för mig. Du ställer alltid upp och är alltid den första som ringer! Jag saknar dig varje dag! Och för min del fàr du bestämma middag varje dag ;) Jag älskar dig!

Roomies: Lite konstig stämning men jag vet att ni finns däR om jag behöver hjälp, stöd eller vill prata. änglen David som sàg mig brista i gràt när pappa ringde och sa att farmor gàtt bort och inom fem minuter ställer han ner en Ben&Jerrys framför mig.

Mollebolle: Du ringer och ringer och jag hinner aldrig svara. Vet att du finns där för mig, det betyder allt för mig. Jag saknar dig!

Ivana: Tack för shopping terapi och fyllesms! (Och Mc D förstàs), när blir det starbucks? Tisdag? Girlsnight out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0