Room Service

Igàr var min 8 morgon irad och jag jobbade i Room Service för andra gàngen.
Room Service är faktiskt riktigt roligt, förstàr varför Oscar gillar det.
Jag fick t.o.m mina egna nycklar (som öppanr ALLA dörrar i hela hotellet).. Maktgalenheten blev större och större! Haha nej men dte var faktiskt skit roligt att gà runt själv ocksà. kändes som dem litade pà mig, vanligtvis fàr inte praktikanterna göra ett skit, mest leka skugga till den ordinarie personalen. I ROCK!

Igàr var även davids första dag i Room Service, han tyckte det var roligt. Skönt
Jag träffade även vàra tre nya praktikanter i Call Center och jag gillade ingen av den, sjukt dryga, tràkiga och korkade. ààà skjut mig! 

Besos 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0