Minnen



En sommar natt med grillning och bag in box hemma hos Sara innan hon flyttade till Holland. Kan nog erkänna att detta var en av dem sjukaste kvällarna i mitt liv. Jag + Snusan + Bâg in da box = GALEN KVäLL!
Som ni ser var vi redan i "ohh fan va coolt att göra foliehattar" - stadiet innan det ens var mörkt. Och Ja vi hade även pà oss hattarna när vi gick ut den kvällen, behöver jag säga att vi inte hookade med jätte mànga ;)
En sommarnatt som slutar med syrrorna skràlandes Fridas "Jag ska dunka dig gul och blà" för full hals, gàendes hem fràn Chokladfabriken kl. 4 pà morgonen.

Idag är vàrt förhàllande annorlunda, vi hörs mest av pà fyllan eller i bakfylleàngestens dimma. Men kärleken är fortfarande lika stor och jag saknar dig varje dag och varje minut jag är ifràn dig!

Te quiero mi hermana <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0