Lat

Jag har blivit sa lat, och alldeles for sockerberoende dem senaste dagarna. BAH! Jag maste ga och kopa ett nytt gymkort for denna manaden och komma igang lite igen. Sjukt besviken pa mig sjalv, samtidigt som jag inte riktigt orkar. Morgonpassen borjar slita pa mig. Men efter idag sa e det bara 3 morgonpass kvar och 2 dagars ledighet.

Igar kom jag hem till en fardig middag pa bordet, underbara David. Hamburgare mexican style, hemmagjorda saklart. Han hade gjort en egen sas av lok, tomat, ketchup och nagon mexiansk sas han tagit med hemifran. SJUKT gott :) Igar var en riktigt latdag, jag laste ut Twilight. 4 dagar ar anda starkt jobbat tycker jag, kollade how I met your mother och at glass. MmM Strawberry cheescke glass e bara bast!

Idag blir det forhoppningsvis lagad middag igen, har en playdate med Shaun och han har lovat att laga middag. :)

Idag borjade jag lasa Stieg Larssons man som hatar kvinnor aven om jag redan har sett filmen, men vadda. Blev lite chockad nar jag hittade den i affaren och vet ni vad dem har satt som engelsktitel? The girl with the dragon tatoo.. Vad har det med saken att gora. Men that hates women hade varit mycket mer effektfullt, enligt min menning.

Sitter pa jobb, tiden har gatt hyfsat fort denna morgon, redan 10.00. Vi far se om jag hinner med nagra fler inlagg under dagen!

Saknar er!

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0