Farmor

Min alskade farmor har blivit riktigt dalig dem senaste dagarna och det suger verkligen att vara sa langt ifran henne och verkligen inte kunna vara hos henne. 11 dagar till jag kommer hem, jag hoppas bara hon inte slapper taget innan dess. Detta ar verkligen jatte jobbigt for mig, kanner mig totalt maktlos. Pappa sa att man kan marka att hon har slappt taget. Att hon inte direkt vill mer. Mamma fick sitta med henne en timme igar bara for att farmor skulle ata lite kram. Det gor mig sa ledsen ocksa att inte Fredde och Anna aker och hjalper henne, dem har iaf mojligheten till det. Sjalv kan jag inte gora annant an att ringa henne och saga att jag alskar henne. Vilket jag ska gora varje dag tills jag aker hem.

Jag alskar dig farmor! Te quiero Abuela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0