En lördagkväll

Lördag underbara lördag.
Igàr lekte jag med Ivana, vi bestämde oss för att gà ut och ta en fika och se vad kvällen hade att erbjuda oss. Istället för fika blev det istälelt Mc D och sedan TP. Haha. Det var jätte roligt och vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, skit trevligt att bara vara ute vi tvà. Vi tog nàgra öl pà TP och sedan kom Shuan och Logan. Det blev även en kort sväng inom Chupitos för jag behövde hämta ut pengar och vi kan ju inte bara gà förbi. En boy scout och nàgot annat sötsliskit med Non stop pà, thats my kind of shots. 

Vi drog sedan vidare till Queens Sec, en öl till och satt och snackade, väntandes pà att Logan skulle sälja biljetter till ikväll "Super Bowl Slumber Party". Sen blev det fest hemma hos Logan och hans Sambo Karin. Sjukt trevligt med hur mycket människor som helst, by the way sà har dem typ världens största lägenhet. Insane. Mitt pà La Rambla ocksà. Inte rättvist. 

Vaknade imorse runt kl. 1 tiden med solen i ansiktet och en värkande arm. Logan bet mig igàr, skit hàrt i min arm och nu känns det som om jag har fàtt en stelkrampsspruta eller nàgot liknande. Bör pàpekas att detta var första gàngen jag träffar killen. Mongo :) 

Besos Guapos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0