Castle Super Bowl Slumber Party

Söndag natt spelades Super Bowl, men av den enkla anledningen att vi är pà andra sidan jorden sà visades den pà natten mellan Söndag och Màndag.

Vaknade lagom bakis pà Söndag förmiddag och spenderade hela dagen pà balkongen i solskenet. Mjau! Kl. 19.00 drog jag mig hem till Ivana, Shuan och Jesper och sedan vidare till TP efter typ 1 miljon klädbyten :P
11 pers in i en minibus och vi drog iväg, vi körde längre och längre ut ifràn Barca och körde förbi minst 10 McD utan att stanna. Bussen börjar stiga uppför ett litet berg och tillsslut stannar vi utanför ett litet slott.
Sàg rätt fattigt ut utifràn men inne, WOW säger jag bara. Minst 20 sovrum, flera vardagsrum och x antal badrum, biljardrum, sexrum och ja jag sa SEXRUM haha sjukt ball. Vi fick en rundvarndring av Logan och inne i ett av förràden hittade vi flera skit stora burar, typ människo/björn burar, creepy.
Vi värmde upp inför kvällen med nàgra omgàngar biljard, kan erkänna att jag var sjukt grym. Senare blev det grillning ute pà gàrden, myspys runt brasan och middag. MUMS SUper Bowl middag: Chicken wings (vilket jag egentligen inte gillar, ni vet äta med händerna är inte min grej, men dem här var svingoda), Tortilla chips, chili, bluecheese sàs och gratäng. Mumsfilibaba. Och en Massa massa öl och sangria. Det är inte psykiskt bra att ha en drick sà mycket ni kan fest, shit man kan ju verkligen inte sluta.
Match dax och 50 pers kurrar ihop sig i dem olika vardagsrummen, 5 tv apaprater är igàng och humöret är pà topp. Kan nog erkänna att jag och Ivana inte var jätte insatta, vi hejade pà det laget med snyggast outfit.. Ja the saints med sina guldiga hjälmar och leggins, dah! Vilken tur at tdem vann ocksà :) hehe!
Underbar fest med underbara människor. Festen slutade inte förens 13.00 màndag, snacka om sliten igàr. Blev lite chockad när jag vaknade upp efter en 2 timmars nap, öppnar ögonen och ser Jesper bredvid mig, lyfter huvudet och ser Ricky och en annan tjej. Panik... Kollar ner, yes jag har alla mina kläder pà mig. Haha! Jobbig stämning annars. Runt 1 tiden planerade vi att dra hem, men vi var alldeles föR sletna sà vi fyra svenskar gick och la oss och spoonade i tvà soffor i tvà timmar och nàgra gulliga själar kom och la täcken pà oss medan vi sov, sààà gulligt. 
Här kommer nàgra fà bilder fràn söndagen:



Shuan och Jesper leker lite i sexrummet, Jesper var lite dum sà vi lät honom hänga där ett tag!



Ivana hittade sin leksak, hon la sig dock snabbt ifràn sig den när jag drog kommentaren: Undrar vad folk har gjort med den innan dig. Haha.



Shaun e vàr lilla dogge.. Han gillade det som fan! :)



Biljardrummet.. Sà bra jag var!



Jesper och Shaun satt vid brasan och väntade pà tomten...

Dessa bilder var tagna i början av kvällen, resten av bilderna är sekretesbelagda pàgrund av känsliga tittare!

Underbar kväll!
Tack till Ivana, Shuan, Jesper, Ricky, Logan m.fl. <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0