5 dagar

5 dagar till hemresa..
6 dagar till begravningen..

Pa fredag ska vi ha begravningen for farmor, sorry snusan blir ingen dk utgang, jag har dock blivit bjuden till din mormor pa kalas sa vi kan dricka grattis :P Med farmor i tanken forstas. Kom precis pa att jag inte ens vet var begravningen kommer att hallas, i kyrkan eller i kapellet? Jag hoppas i Limhamns Kyrka, dem kapellen ar sjukt obehagliga, jag kan nog konstatera att jag hatar dem. Morka, deppiga och hemska, tror inte vi behover bli mer deppiga faktiskt. Vi har ingen prast heller eftersom pappa fick hetsa pa begravningen sa jag kan vara med, men enligt honom sa loser det sig, finns sjukt manga praster i sverige tydligen :P

Jag har fatt nagra extra dagar ledig nu pga. dodsfallet sa jag kommer stanna hemma till onsdag, mamma forsoker anda min flygbiljett.. mer lektid!

Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0