Öken Safari med RC Doha's Front Desk Team

Outing med Ritz Carlton Doha's Front Desk Team, jag har inte skrattat så mycket på länge. Vi är ett riktigt grymt gäng faktiskt.
Big Boss Hamadi, Assisterande Big Bossar Mamdouh aka Slingan och Eyad.
Sen har vi bara helt underbara människor i teamet; Mochen, Moutassem, Yassine, Noman, Andreea, Salim och Rafael. Och dem ännu bättre praktikanterna; Kevin, Amir och Moi!
Vi samlades kl. 14.00 på hotellet och sen bar det iväg i tre fyrhjulsdrivna bilar ut i öknen; I min bil strömmade Bob Marley ut ur högtalarna och jag diggade tillsammans med Andreea och Gomaa medan Amir och rafael tog en nap i baksätet!
När vi kom fram till sealine, ett sjukt fint område i öknen precis vid havet bytade vi bilar och gav oss ut på dynerna, det var så sjukt roligt. Dog av skratt. Jag satt med Mamdouh, den bästaste managern, Yassine och Salim och det var KAOS. Flying like a G6 på högsta volymen och gasen i botten. Bättre än att åka karuseller helt klart :)
Vi stannade några gånger under åkturen och lekte av oss lite. ett helt gäng killar kan ju ha lite svårt att sitta still hela dagen :P hehe Så ja vid en fin brant så började dem brottas och kasta ner varandra.. Salim var först tätt följd av Hamadi och Mamdouh =) Tacka gudarna att dem är riktiga gentlemän och lämnade mig och Andreea ifred!
Mot slutet så stannade vi till i ett tält område och åt lite lunch, cheesburgare, kebab, chips, twix och lite olika drickor. Tro mig att jag satte min kebab i halsen när min CHEF Hamadi drog fram en 2 L vatten flaska med vodka i. Haha klockrent! Han fick nästan en kram på den! Jag ser honom på ett helt annat sätt nu ;-9
Sen var det Volleyboll och Fotboll på schemat, riktigt roligt faktiskt!!
Tack mitt underbara team för en oförglömlig dag tillsammans i öknen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0