No Strings attached

Om det ändå hade varit så lätt..
Var och såg denna underbart roliga film med min vän Tarigh i förra veckan. Sjukt ball och som hämtad ur hans liv för tillfället. Har du inte sett den, se den! Du kommer skratta, försöka dölja att du gråter och känna den här filmen är lite om mig. Jag är 100 % Natalie Portman i denna filmen. Till och med Tarigh sa det efteråt. Iskvinna som inte vill låta sig ha känslor för någon. Haha.. tack, men det känns bra att folk jag inte har känt så länge ändå känner mig så bra.
Efter bion gick vi till Starbucks och flirtade lite med William som jobbar där, ja vi båda flirtade, IF you know what I mean.
När vi väl satt i taxin och skulle åka hem så råkade vi ta en sväng inom the Belgian Café som är en fin bar i Intercontinental Hotell. En bar fylld med Testosteron, Öl från varje hörn av vår fina jord och dem bästa Pomme Friten i Mellan Östern, No joke.
Efter att tre Irländare suttit och spanat in oss i dryga 30 minuter insåg jag att det var dax att åka hem innan dem försökte sig på konversation.
En fin kväll med många skratt och lite gömda tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0