Mitt Ritz Carlton

Jag får ju allt lägga upp en bild på mitt fina hotell. (Tacka gudarna för photoshop säger jag)
Som ni ser på bilden så har hotellet varit vitt, nu mera har det en mer beige, rosa sand färg. Tack ara vårt fina ökenklimat med dagliga sand stormar.
Så ja här jobbar jag i Front Desk aka Receptionen.
Hotellet har 347 rum och flera fina restauranger och barer och är förstås ett 5* hotell, det bästa i Qatar ;)
Vi har en egen SPA avdelning med gym, 2 pooler och en massa behandlingsrum, jacuzzis och bastu.
Jag trivs iallafall som fisken i vattnet, och alla som har en chans att komma hit borde verkligen ta den. En extrem upplevelse på alla möjliga sätt, poistivt såklart.
Kom katten kom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0