En helt ny värld...

Min blogg har fått vila under mina hårda skol-månader..
Som faktiskt gick riktigt bra, ni vet hur jag är. Inget mer än 110 % är bra nog. Och ja i slutändan fick jag fina 93.6 i snitt så jag kan ju verkligen inte klaga. Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv!
Under detta halvåret känns det inte som om det har hänt så mycket nu när jag blickar tillbaka, eller hur kan jag säga det, låt se..
1. Sommarlov i härliga 10 dagar, träffade en grabb som kom att bli en av mina bästa vänner. Dennis Grönlund, riktigt inspirerande människa som ligger mig varmt om hjärtat trots att vi knappt känner varandra. Fast om jag ska vara helt ärlig så känns det som om jag har känt honom hela livet!
Lovet var också fullt av festande och kvalitets tid med mina fina kompisar! Som jag saknar som fan nu när jag sitter och skriver detta!
2. Skola, fyllt av drama som vanligt, inte så mycket om mig men mina nära och kära, vilket var lite jobbigt i en så kort men stressig period. 2 knasiga män i mitt liv, kök och en massa hårt arbete. Som paid off big time!
3. Jullov i en hel månad, slappande på sjukt hög nivå! Så nice, familj vänner, ishockey, fika, festande, middagar, klappar och en massa fin snö :)
Och nu sitter jag i Qatar i mellanöstern och skriver på min blogg.
Jag kan inte fatta att jag är här och ändå har det gått mer än en månad. .
Mer kommer, jag ska lära er allt om min helt nya värld!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0