En förlovning

Fick ett samtal häromveckan från min Snusan, hon och Johan har förlovat sig!
Jag vet att många har påpekat att det har gått för snabbt men ja det har det kanske, men vem är mer medveten om det om inte dem två. Börjar bli trött på allas kommentarer, ibland måste människor fokusera på sina egna liv och låta sina kompisar få leva sina.
Känner att det är lite kliche men jag känner verkligen att jag har fått ett annat perspektiv på saker och ting sedan jag är borta så mycket. Man värderar sina vänner mer och man orkar inte fokusera på gnabb och en massa onödiga saker. Jag försöker vara stöttande och uppmuntrande mot mina vänner för det är därför man är vänner från början. Varför trycka ner varandra och få varandra att må dåligt? Det är ingen vänskap för mig!
Så när snusan ringde mig så var jag uppriktigt sagt glad för hennes skull och så länge hon är glad och lycklig med Johan så är det inget som står i min väg för att stötta henne i hennes lycka. När inte det är fallet längre, så får vi ta det från där. Jag hoppas den dagen aldrig kommer och att jag får se henne gå ner för alltar gången och Johans stolta ögon när han ser henne göra det.
Maid of honor är min, praktiskt taget min syster och kusin som ska bind bo.. PAX!
Jag hoppas ni har fått mitt kort era små turturduvor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0