Omotiverad

Jag är sjukt omotiverad till min praktik just nu, jag vet inte varför. Tiden gar bara löjligt langsamt, jag lär mig ingenting nytt och vi far noll uppmärksamhet fran var chef. Vi är avdelningen som haller hela skiten uppe men ingen vet om att vi existerar. Vi maste fixa allas problem men vi far aldrig nagonting tillbaka. Otaggad är bara förnamnet.

Jag hatar att känna sa här, men när man inte känner nagon menning med sitt jobb länge eller att man inte kan lära sig nagot mer da är det ju bara att sluta eller hoppa. Inte sa sugen pa att hoppa och sluta kan man ju glömma. 2.5 vecka till Grekland, förhoppningsvis far en semester mig att ge järnet dem sista 3 veckorna. Annars sa e ju hotellet 43 vaningar högt, hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0