Fint väder + Jobb = Borde vara olagligt

Far man angest av att sitta inne pa ett dött kontor när solen skiner utanför och det är ca. 30 plus grader? Ehh ja, det borde vara olagligt att jobba en sadan här fin dag.

Röd dag i Barcelona ocksa, vilket betyder 100% fullt pa stranden, inga affärer är öppna och det händer inte ett skit pa jobb. Jag hade iaf nagot att längta till, jag Paddy och Anika skulle ut och äta efter jobb. Men nu har Paddy blivit sjuk och var tvungen att ga hem fran jobb :( Jag ska tvinga Anika att ga med mig, för jag SKA ha mexicansk mat idag (och mojitos för 3.5 €) Mouhahah! Vadda jag är ledig imorgon. ge mig inte den dömande blicken ;)

Jag har faktiskt varit sjukt duktig med spritintaget. 1 vecka utan alkohol, klapp pa axlen pa den säger jag! Ikväll kan bli farligt dock. Men man vet aldrig, har planer med grabbarna imorgon och David har en tendens att driva upp oss tidigt pa morgonen. Imorgon ska vi aka till Montserrar, verkar rätt coolt, typ en gammal bergsby med en del fräcka monument och ett 100 gammalt nöjesfält. Etta inte aka, döden i vitögat pa dem.

Men men. Mr K e tillbaka i Barca, man vet aldrig vad som händer där. Han gör mig jävligt irriterad dock. Djupa andetag, inte slass. OOO jag tror jag ska tvinga Kevin ut pa rövartag idag. Han är alltid up for billiga mojitos och mexicanskt :)

Jaja ikväll är jag öppen för förslag helt enkelt!

Besos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0