En sadan där skit bra Mandag.

Jag vet det händer inte ofta men igar var en riktigt, riktigt fin mandag.

Började lite halvkasst men en ny praktikant i Call Center, assa ibland bli man fan förvanad. En skit trakig tjej, pratar franska och lite spanska. Totalt handikappad i Engelska. JA va kul. Grattis till henne som jobbade med mig och LeeAnn, Engelska maraton hela dagen. Tönt. Vi fick lite spel dock efter hennes 300 gang av: Ehh I jaam Soorrri I dount understaand". Hur ska du kunna jobba i Call Center utan Engelska när 80% av vara gäster är engelsktalande.

Börjar bli hyfsat trött pa alla nya trakiga människor de sätter här. 1. Alla e sjukt lama, 2. INGEN pratar engelska = Non stop jobb för mig eftersom jag maste ta över alla deras samtal. När man inte ens vet TOWEL e det dax att ta en kurs va! Flipidip.

WELL, förutom den lama fransyskan hade jag och LeeAnn en awesome eftermiddag och kväll. Efter jobb stack vi iväg och till närcaféet och tog en kaffe med Anika, Patricia, SOuky och Maud. Härligt tjejhäng i solen. Anika blev tyvärr bestulen pa sin väska i helgen, tycker sa sjukt synd om henne. Planbok, Visa kort, körkort och hennes 2 veckor gamla IPhone. Sa sjukt onödigt. Och det fräcka är att hon var tillsammans med 6 andra, hennes mamma och 5 vänninor till dem, dem komemr up fran metron och tva killar pa moppe rycker till sig hennes väska. Sick. Jag börjar faktiskt bli lite nojig med alla stölder hela tiden. Ingen dalig karma här inte, jag borde kanske bli lite snällare? Eller? Mouahhaha!
Efter fikan akte vi hem till mig sa jag fick slänga av mig mina svettiga kostymkläder och pa med leggins och ett linne. Freedome! En liten öl pa balkongen och sedan shoppade vi harfärg till mig. Yes jag färgade min utväxt igar, äntligen. NU ser jag mindre freaky ut. Sa nojig jag var dock. Jag e ju lite freaky med mitt perfekta har, sa dem 10 minuterna färgen skulle sitta i var nog dem längsta och mest nervösa pa länge. Men det blev helt okej faktiskt, t.o.m Oscar la märke till det när jag kom hem. Shiiit vilken kille :P
Inte för att vara kaxig eller nagot men jag är faktiskt sjukt bra pa att laga mat. Fraga Lee! Typ 2 veckor sedan gjorde jag kungliga pannkakor till alla mina Call Center brudar och igar. Oj oj oj, vilken köttfärssas jag gjorde. Spiced it up real nice med lite paprika och kryddor. Vi fixade även lite vitlöksbröd till som gjorde det till en riktig fest màltid. Till efterrätt blev det Cava med Jordgubbar och lite glass medan vi kollade pà Madagascar. Klockren film föresten.

"Oh shut up you are so annoying"
"Feel free to bask in my glow"
"Maurice wave for me, I am tired. FASTER you naughty little monkey"
- King Julian huh, vilken karaktär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0