Dagens Check-lista

* Städa, mitt rum är i totalt caos. Plus att det kan vara en bra idé att börja sortera ut var jag egentligen behöver och inte behöver ha kvar här nere efter jag kommer tillbaka fran Rhodos. Jag ska försöka fa med mig sa mycket som möjligt, men jag pallar ända inte övervikt, sa sjukt meckigt. Snilleblixten är att ta min bag som handbaggage och bara fylla den med allt möjligt. Jag tror jag ska lämna min dator i Barca för jag kommer inte ta med den till Grekland och varför ska jag asa med den när jag har en dator där hemma? Onödigt.

* Handla, jag har absolut INGENTING hemma. Maste planera dock eftersom jag sticker om 10 DAGAR! (weeee). Jag jobbar i princip bara morgon sa jag behöver inga frukost grejer. Sa en och annan middag hemma har jag att inhandla till. Eller sa planerar jag dinner-dejts med Kevin för resten av dagarna. Haha. Vi har ju bara ätit mexicansk 3 dagar denna veckan. Man blir besatt, det Är sa sjukt gott och billigt. Man kan bara inte sluta. 

* Betala Hyran, Sista hyran att betala för Barcelona vistelsen, praktiken 2010. Shit alltsa. En manad kvar.. Jag vill inte aka. 

* Träna, en liten löprunda runt Montjuic. Man maste ju ta vara pa den sista tiden och den underbara utsikten. 

* Tvätta, shit alltsa jag fatatr inte var all tvätt kommer ifran. Jag har en monster hög som maste strykas ocksa.  Ahh det är ju bara sa trakigt. Men men, vuxen poäng som fan ända.

Saaa fem saker att göra. Om jag iaf gör tva idag sa kommer jag vara nöjd. Jag är bara sa sjukt trött idag. Fattar inte varför, men men. This is to be continued.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0