Sutton

Sàà ja jag hamnade pà Sutton ändà i Torsdes, man màste ju ställa upp när Sara & Sofia var pà besök. Tjejerna och Oscar satt och förkrökade hemma hos oss och sen joinade Chrille. Vi drog oss vidare till Pippermint bar, seriöst dem serverar 13 L drinkar. 13 Liter! Helt groteskt. Där joinade Johan, Mitch och Johans Brossa med kompisar. Träffade även Anika och Sam därinne. Riktigt trevligt faktiskt. Jag och Sara shottade loss som attan.
Vidare till Sutton och det var ju helt sjukt. Vilket tryck. Dock intog jag bara 3 öl och 2 shots in total. Sjukt stolt över mig själv. Man var ju tvungen att jobba dagen efter. Träffade en massa fina människor fràn jobb. Dipi, Anais, Dara, Kiko mfl. Jess, David, Nuria och Adriana slöt ocksà upp under kvällen. Sà sjukt najs det börjar bli nu när man känner sà sjukt mycket människor. älskar det!

En fin fin kväll! Jag hade skit roligt. Dagen efter pà jobb var ju inte 100 dock :P

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0